Toggle navigation
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
Revistas PUCP
Revista de Psicología
Vol. 36 Núm. 2 (2018)
View Item
DSpace Home
Revistas PUCP
Revista de Psicología
Vol. 36 Núm. 2 (2018)
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Relación familia-escuela y síndrome de Down: perspectivas de padres y profesores
Date
2018-07-02
Author
Pereira-Silva, Nara Liana
de Souza Rabelo, Vanessa Célia
Fuentes Mejía, Cristina
Metadata
Show full item record
Acceso a Texto completo
URI
http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/20020/20026
DOI
https://doi.org/10.18800/psico.201802.001
Fuente
Revista de Psicología; Vol. 36 Núm. 2 (2018)
Temas
Relación familia-escuela
Discapacidad intelectual
Síndrome de Down
Psicología del desarrollo
Inclusión
Collections
Vol. 36 Núm. 2 (2018)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International
Politicas
Ver Políticas
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics