Show simple item record

dc.contributor.authorBorgobello, Ana
dc.contributor.authorMadolesi, Melisa
dc.contributor.authorEspinosa, Andrea
dc.contributor.authorSartori, Mariana
dc.date.issued2018-12-10
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/20491/20390
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 37 Núm. 1 (2019)es_ES
dc.subjectComunicación mediada por ordenadores_ES
dc.subjectEntornos de aprendizajees_ES
dc.subjectComunicación electrónicaes_ES
dc.subjectRedes sociales en líneaes_ES
dc.subjectAulas virtualeses_ES
dc.titleUso de TIC en prácticas pedagógicas de docentes de la Facultad de Psicología de una universidad pública argentinaes_ES
dc.title.alternativeUso das TIC nas práticas pedagógicas de professores da Faculdade de Psicologia de uma universidade pública da Argentinapt_PT
dc.title.alternativeUse of ICT in pedagogical practices of teachers of the Faculty of Psychology of a public university in Argentinaen_US
dc.title.alternativeUtilisation des TIC dans les pratiques pédagogiques des professeurs de la faculté de psychologie d’une université publique d’Argentinefr_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.18800/psico.201901.010


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International