Show simple item record

dc.contributor.authorSánchez Correa, Elena
dc.contributor.authorDíaz del Valle, Lucía
dc.contributor.authorOw González, Maili
dc.contributor.authorNúñez Vega, Claudia
dc.date.accessioned2018-04-10T19:52:33Z
dc.date.available2018-04-10T19:52:33Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/educacion/article/view/5315/5311
dc.description.abstractEl artículo no presenta resumen.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2304-4322
dc.relation.ispartofurn:issn:1019-9403
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceEducación; Vol. 9, Núm. 18 (2000); 191-215es_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.titleLa planificación de los objetivos fundamentales transversales integrados a los sectores de aprendizaje: uno de los desafíos epocales de la educación en valoreses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International