Toggle navigation
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
Revistas PUCP
Revista de Psicología
Vol. 31 Núm. 1 (2013)
View Item
DSpace Home
Revistas PUCP
Revista de Psicología
Vol. 31 Núm. 1 (2013)
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Efecto de una plataforma virtual en comprensión de lectura y vocabulario: Una alternativa para mejorar las capacidades lectoras en primaria
Date
2013-06-27
Author
Thorne, Cecilia
Morla, Kim
Ucelli, Paola
Nakano, Teresa
Mauchi, Beatriz
Landeo, Lorena
Vásquez, Angie
Huerta, Román
Metadata
Show full item record
Acceso a Texto completo
URI
http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/6369/6423
Fuente
Revista de Psicología; Vol. 31 Núm. 1 (2013)
Abstract
No presenta resumen.
Temas
Comprensión de Lectura
TIC
Plataforma Virtual
Estrategias de Comprensión de Lectura
Vocabulario
Collections
Vol. 31 Núm. 1 (2013)
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess
Politicas
Ver Políticas
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics