Show simple item record

dc.contributor.authorAmes, Patricia
dc.contributor.authorPadawer, Ana
dc.date.issued2015-12-01
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/anthropologica/article/view/14634/15220
dc.description.abstractPresentation of the dossier on indigenous childhood, ethnic-national identifications and education: Daily formative experiences inside and outside schools.en_US
dc.description.abstractPresentación del dossier sobre infancias indígenas, identificaciones étnico-nacionales y educación: experiencias formativas cotidianas dentro y fuera de las escuelas.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perúes_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2224-6428
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9212
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0*
dc.sourceAnthropologica del Departamento de Ciencias Sociales; Vol. 33 Núm. 35 (2015): Infancias indígenas, identificaciones étnico-nacionales y educación; 5-14es-ES
dc.titleDossier: infancias indígenas, identificaciones étnico-nacionales y educación: experiencias formativas cotidianas dentro y fuera de las escuelases-ES
dc.title.alternativeDossier: Indigenous childhood, ethnic-national identifications and education: Daily formative experiences inside and outside schools.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.04.03
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial 4.0 International