Show simple item record

dc.contributor.authorLota Hernández, Neyder Arlex
dc.contributor.authorValencia Pulido, Jhon Leiton
dc.date.accessioned2021-04-24T02:54:27Z
dc.date.available2021-04-24T02:54:27Z
dc.date.issued2017-04-13es_ES
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/revistalidera/article/view/23605/22575es_ES
dc.description.abstractEl progreso intelectual del estudiante es bajo pese a tener una buena calificación en la asignatura.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perúes_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2520-9795
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista Lidera; Núm. 12 (2017)es_ES
dc.titleCaracterización de los Procesos de Enseñanza-Aprendizaje en la Contabilidad de Gestión: De lo Técnico e Instrumental a lo Teórico Conceptuales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International