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dc.contributor.authorRodriguez Trujillo, Ana Lizbeth
dc.date.accessioned2019-11-07T13:56:44Z
dc.date.available2019-11-07T13:56:44Z
dc.date.issued2019-10-17
dc.description.abstractThe present study focuses on knowing what the consumer's behavior is, with respect to the use of marketing strategies that companies in the commercial sector give to the development of their brands, from the perspective of neuromarketing. The theoretical framework details the elements studied by this discipline, such as the human brain and the external and internal factors that influence it. This framework will help companies to have a clearer notion of their target audience when they are defining the marketing strategy that is planned to implement, for which they must take marketing insights into account.en_US
dc.description.abstractLa presente investigación se enfoca en conocer cuál es el comportamiento del consumidor, con respecto al uso de las estrategias de marketing que las empresas del sector comercial le dan para el desarrollo de sus marcas, desde la perspectiva del neuromarketing. En el marco teórico se detalla los elementos que estudia esta disciplina como el cerebro humano y los factores externos e internos que influyen en ella. Este marco ayudará a que las empresas tengan una noción más clara de su público objetivo al momento de definir la estrategia de marketing que planean implementar para lo cual deberán tener en cuenta los insights del marketing.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perúes_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2521-5701
dc.relation.ispartofurn:issn:2521-5698
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.sourceInnovaG; Núm. 5 (2019)es_ES
dc.subjectNeuromarketinges_ES
dc.subjectInsightes_ES
dc.subjectConsumidores_ES
dc.subjectMarketinges_ES
dc.subjectFuncionamiento del cerebroes_ES
dc.subjectEmpresases_ES
dc.title¿Es el neuromarketing una realidad o simplemente una teoria? La importancia de su aplicación en las empresas comercialeses_ES
dc.title.alternativeIs neuromarketing a reality or a simple theory? The importance of the applicance in the commercial sectoren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
dc.publisher.countryPE


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