Show simple item record

dc.contributor.authorTueros Way, Elsa
dc.date.accessioned2018-04-10T19:53:28Z
dc.date.available2018-04-10T19:53:28Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/educacion/article/view/2384/2330
dc.description.abstractEsta reseña no presenta resumen.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2304-4322
dc.relation.ispartofurn:issn:1019-9403
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceEducación; Vol. 15, Núm. 29 (2006)es_ES
dc.subjectSistema Educativo Actuales_ES
dc.subjectDesarrollo Del Conocimientoes_ES
dc.subjectDocenciaes_ES
dc.subjectTiempos de Cambioes_ES
dc.subjectDirección de Profesoreses_ES
dc.titleSer profesor y dirigir profesores en tiempos de cambio Lourdes Bazarra, Olga Casanova, Jerónimo García Ugarte Madrid: Narcea S. A. Ediciones, 2005es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/review
dc.type.otherReseña
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International