Show simple item record

dc.contributor.authorTueros Way, Elsa
dc.date.accessioned2018-04-10T19:53:28Z
dc.date.available2018-04-10T19:53:28Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/educacion/article/view/2384/2330
dc.description.abstractEsta reseña no presenta resumen.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2304-4322
dc.relation.ispartofurn:issn:1019-9403
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceEducación; Vol. 15, Núm. 29 (2006)es_ES
dc.subjectSistema Educativo Actuales_ES
dc.subjectDesarrollo Del Conocimientoes_ES
dc.subjectDocenciaes_ES
dc.subjectTiempos de Cambioes_ES
dc.subjectDirección de Profesoreses_ES
dc.titleSer profesor y dirigir profesores en tiempos de cambio Lourdes Bazarra, Olga Casanova, Jerónimo García Ugarte Madrid: Narcea S. A. Ediciones, 2005es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/review
dc.type.otherReseña
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess