Show simple item record

dc.contributor.authorColoma Manrique, Carmen Rosa
dc.date.accessioned2018-04-10T19:52:42Z
dc.date.available2018-04-10T19:52:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/enblancoynegro/article/view/7407/7631
dc.description.abstractThis document aims to be a reflection on the evaluation of teachers which expects to throw light on aspects related to the conception of this kind of evaluation, its link to the educational institution, and the improvement of quality. This article also tries to clarify the purposes of evaluating teachers, as well as to set up some general guidelines to be considered.en_US
dc.description.abstractEsta es una reflexión sobre la evaluación de docentes que pretende dilucidar aspectos relativos a su concepción, y su vinculación con la institución educativa y con la mejora de la calidad. Trata de precisar los propósitos y procesos de este tipo de evaluación, y establecer algunos lineamientos generales que deben considerarse.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perúes_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2221-8874
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceEn Blanco y Negro; Vol. 4, Núm. 1 (2013)es_ES
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectEvaluationen_US
dc.subjectTeachersen_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectEvaluaciónes_ES
dc.subjectDocenteses_ES
dc.subjectCalidades_ES
dc.titleLineamientos para una evaluación de docenteses_ES
dc.title.alternativeGuidelines for Evaluation of Teachersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess