Show simple item record

dc.contributor.authorDel Mastro Vecchione, Cristinaes_ES
dc.date.accessioned2018-04-10T19:52:42Z
dc.date.available2018-04-10T19:52:42Z
dc.date.issued2015es_ES
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/enblancoynegro/article/view/14650/15241
dc.description.abstractEl artículo presenta una revisión sobre los enfoquesde innovación en  la  docencia universitaria, describe la experiencia de la convocatoria lanzada desde la Dirección Académica del Profesorado al Primer Fondo de Innovación para la docencia universitaria, y concluye con los resultados preliminares, basados en entrevistasa los profesores participantes.es_ES
dc.description.abstractThe article reviews the approaches to innovation in university teaching, recounts the Teachers’ Academic Management’s experience with the First University Teaching Innovation Fund (Primer Fondo de Innovacion para la docencia universitaria) and shows the preliminary results, gathered from interviews with the participating teachers.en_US
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perúes_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2221-8874
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceEn Blanco y Negro; Vol. 6, Núm. 2 (2015)es_ES
dc.subjectTeaching Innovationen_US
dc.subjectUniversity Teachingen_US
dc.subjectTeacher Developmenten_US
dc.subjectUniversity Learningen_US
dc.subjectInnovación Docentees_ES
dc.subjectDocencia Universitariaes_ES
dc.subjectDesarrollo Docentees_ES
dc.subjectAprendizaje en La Universidades_ES
dc.titleInnovar las prácticas docentes de la universidades_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International