Show simple item record

dc.contributor.authorManrique Villavicencio, Lileya
dc.date.accessioned2018-04-10T19:52:50Z
dc.date.available2018-04-10T19:52:50Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/educacion/article/view/10566/11037
dc.description.abstractEl artículo no presenta resumen.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2304-4322
dc.relation.ispartofurn:issn:1019-9403
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceEducación; Vol. 13, Núm. 25 (2004)es_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.titleLa participación de los estudiantes en la evaluación del aprendizajees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International