Now showing items 141-149 of 149

    • Strategic plan for Fútbol Más Perú 

      Padilla, Gerardo; Pitta, Giancarlo (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2019-09-10)
      The purpose if this work is to elaborate a strategic plan for the period 2015-2019 for Fútbol Más Perú, a non-profit association that started operations in Peru in February 2015. The information used for this document ...
    • Strategic plan for Hogar San Camilo 

      Calmet Gutierrez, Maria Angela; Solis Sánchez, Carlos Daniel (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2019-08-28)
      El virus de inmunodeficiencia humana (VIH/SIDA) es una enfermedad dañina que afecta la vida de personas y familias en todo el mundo. En el año 2014, alrededor de 1.2 millones de personas en el mundo fallecieron debido a ...
    • Strategic plan for Intercrafts Perú 

      Hein, Walter (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2019-09-10)
      Intercrafts Peru Inc. has been working side by side with Peruvian handcrafts producers for over ten years and it is currently going through a financial and organizational downturn. The company has experienced net losses ...
    • Strategic plan for Prosa 

      Rudolph, Paula (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2019-09-10)
      This paper is based on the development of a strategic plan for the Program to Support the Self-Help of people living with HIV Positive conditions (PROSA) from 2015 to 2022. The plan was developed using the strategic ...
    • Strategic plan for YUNTA 

      Cobeña Vásquez, Ericka del Rosario (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2019-08-29)
      Yunta es una organización no lucrativa que se desarrolla en el ámbito de educación, específicamente en el desempeño socio-emocional de niños y adolescentes en situaciones vulnerables. Yunta surge como iniciativa de sus ...
    • Strategic plan of Grupo GEA for sustainable education area 

      Sovero Zamudio, Liliana Cristina (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2019-09-05)
      The present paper propose the strategic plan for the non-profit organization Grupo GEA, more specifically, for its sustainable education area, which has as main product the Buena Voz program. The proposed strategic plan ...
    • Strategic plan of the program Generación +1 

      Cárdenas, Bryan; Morón, Gustavo (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2019-08-23)
      El presente documento se basa en la elaboración de un plan estratégico para el Programa Generación +1 que es parte de la empresa Libélula y que se llevará a cabo a partir del año 2015 al 2020. El plan fue elaborado ...
    • Textile industry consulting report case of CREDITEX S.A.A. 

      Ramos Alvarado, Janine Estela; Radner, Sandra (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2020-12-01)
      CREDITEX S.A.A. is a company dedicated to the manufacture and sale of yarns, fabrics and garments made with Pima and Tangüis cotton, to both national and international markets. The company is characterized by being vertically ...
    • Uso de la borra de café para producir un abono orgánico con aroma a café 

      Cueva Lara, Gloria Kelly; Espinoza Jaramillo, Hosny Holman; Bolívar Pérez, Kenny Enrique; Torres Becerra, Luz Carla (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2020-10-14)
      El café, el primer producto de agroexportación en el Perú, genera diversos residuos a lo largo de su tratamiento y los últimos desperdicios producidos al consumir una taza de café pasado se llama borra de café. Estos son ...