Show simple item record

dc.contributor.authorOlivera, Luis
dc.date.issued2016-07-05
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/conexion/article/view/14987/15518
dc.description.abstractPolitical marketing is a tool for doing politics. As a medium, it cannot distort the sense of purpose, politics and government. The article highlights the importance of the process of govern and locates the election process as a means to such end.en_US
dc.description.abstractEl marketing político es una herramienta para hacer política, es un medio. Como todo medio, no puede desvirtuar el sentido del fin, la política, el poder, el gobierno. El artículo subraya la importancia de gobernar y ubica las elecciones como un medio para tal fin. El marketing político integral implica incorporar la herramienta en el conjunto de la acción política.es_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2413-5437
dc.relation.ispartofurn:issn:2305-7467
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceConexión; Núm. 5 (2016)es_ES
dc.subjectMarketing políticoes_ES
dc.subjectCampaña electorales_ES
dc.subjectGobiernoes_ES
dc.subjectComunicación políticaes_ES
dc.titleEl marketing en la políticaes_ES
dc.title.alternativeMarketing in politicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.09.01
dc.publisher.countryPE
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18800/conexion.201601.003


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess