Show simple item record

dc.contributor.authorDi Marco, María Elisaes_ES
dc.date.issued2017-12-11es_ES
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/arete/article/view/19471/19575es_ES
dc.description.sponsorshipPontificia Universidad Católica del Perú. Departamento de Humanidades
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3741
dc.relation.ispartofurn:issn:1016-913X
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceAreté; Vol. 29, Núm. 2 (2017)es_ES
dc.titleRichard Pring: Una filosofía de la educación políticamente incómoda, Amilburu, M.G. (ed. y trad.), Madrid: Narcea, 2016, 159 pp.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/review
dc.type.otherReseña
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#6.03.01
dc.publisher.countryPE
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18800/arete.201702.010


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess