Show simple item record

dc.contributor.authorPinzás García, Juana
dc.contributor.authorTello, Rosario
dc.date.accessioned2017-09-25T21:53:19Z
dc.date.available2017-09-25T21:53:19Z
dc.date.issued1993
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/4058/4027
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 11 Núm. 2(1993)es_ES
dc.subjectPsicologíaes_ES
dc.subjectPsicologíaeducativaes_ES
dc.title¿Porqué se refiere a los niños para evaluación y trabajo Psicoeducacional? Una revisión de la literatura sobre aspectos que influyen en la decisión de derivaciónes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International