Show simple item record

dc.contributor.authorMoreano, Giovanna
dc.contributor.authorAsmad, Ursula
dc.contributor.authorCruz, Gustavo
dc.contributor.authorCuglievan, Gisele
dc.date.issued2008-03-21
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/1064/1029
dc.description.abstractNo presenta resumenes_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 26 Núm. 2 (2008)es_ES
dc.subjectConcepcioneses_ES
dc.subjectCreenciases_ES
dc.subjectDocenteses_ES
dc.subjectEnseñanzaes_ES
dc.subjectMatemáticaes_ES
dc.titleConcepciones sobre la enseñanza de matemática en docentes de primaria de escuelas estataleses_ES
dc.title.alternativeConceptions about mathematics teaching in teachers of primary public schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess