Show simple item record

dc.contributor.authorMorales Silva, Silvia
dc.date.accessioned2017-09-25T21:52:27Z
dc.date.available2017-09-25T21:52:27Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/7406/7630
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 17 Núm. 2(1999)es_ES
dc.subjectPsicologíaes_ES
dc.subjectComprensiónes_ES
dc.subjectLecturaes_ES
dc.subjectMetacogniciónes_ES
dc.subjectInferenciases_ES
dc.subjectRendimientoes_ES
dc.subjectPrimariaes_ES
dc.titleComprensión de lectura en alumnos de cuarto y quinto grados de primaria de Limaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International