Show simple item record

dc.contributor.authorAlmeida, Leandro da Silva
dc.contributor.authorFranco, Amanda Helena Rodrigues
dc.date.issued2011-03-23
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/1182/1140
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 29 Núm. 1 (2011)es_ES
dc.subjectPensamiento Críticoes_ES
dc.subjectInteligenciaes_ES
dc.subjectRazonamientoes_ES
dc.subjectCompetencias Transversaleses_ES
dc.subjectCognición En La Edad Adultaes_ES
dc.titlePensamiento crítico: su relevancia para la educación en una sociedad cambiantees_ES
dc.title.alternativeCritical thinking: Its relevance for education in a shifting societyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18800/psico.201101.007


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess