Show simple item record

dc.contributor.authorBazán Ramírez, Aldo
dc.date.accessioned2017-09-25T21:53:04Z
dc.date.available2017-09-25T21:53:04Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/3712/3694
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 20 Núm. 2(2002)es_ES
dc.subjectLnteractionen_US
dc.subjectFunctional Levelen_US
dc.subjectReading And Writingen_US
dc.subjectInteractive Episodeen_US
dc.subjectTeachingen_US
dc.subjectPsicologíaes_ES
dc.subjectInteracciónes_ES
dc.subjectNivel Funcionales_ES
dc.subjectLectura y Escrituraes_ES
dc.subjectEpisodio Interactivoes_ES
dc.subjectEnseñanzaes_ES
dc.titleInteracciones maestro-alumno en una situación de enseñanza de la lengua escritaes_ES
dc.title.alternativeAnalysis of teacher-students interactions in a written language learning settingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International