Show simple item record

dc.contributor.authorInga, Julio
dc.contributor.authorBueno, Roberto
dc.contributor.authorMiyasató, Rosario
dc.contributor.authorUribe, César
dc.contributor.authorHervias, Edmundo
dc.contributor.authorSalas, Margarita
dc.contributor.authorVivanco, Iván
dc.date.accessioned2017-09-25T21:51:40Z
dc.date.available2017-09-25T21:51:40Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/4511/4492
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 3 Núm. 2(1985)es_ES
dc.subjectPsicologíaes_ES
dc.titleEstudio comparativo entre el sistema de enseñanza convencional y el sistema de instrucción personalizada en un curso superior de psicologíaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International