Show simple item record

dc.contributor.authorBlumen, Sheyla
dc.contributor.authorRivero, Carol
dc.contributor.authorGuerrero, Diego
dc.date.issued2011-04-26
dc.identifier.urihttp://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/2475/2424
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherPontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editoriales_ES
dc.relation.ispartofurn:issn:2223-3733
dc.relation.ispartofurn:issn:0254-9247
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0*
dc.sourceRevista de Psicología; Vol. 29 Núm. 2 (2011)es_ES
dc.subjectEducación a distanciaes_ES
dc.subjectEducación superiores_ES
dc.subjectEstilos de Aprendizajees_ES
dc.subjectExcelencia Académicaes_ES
dc.subjectHábitos de Estudioes_ES
dc.titleUniversitarios en educación a distancia: estilos de aprendizaje y rendimiento académicoes_ES
dc.title.alternativeLearning styles and academic achievement in distance learning college studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.otherArtículo
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00
dc.publisher.countryPE


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International