• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Search
    •   DSpace Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    xmlui.mirage2.item-list.thumbnail

    Fidelización de marca a través de redes sociales : caso del Fan-page de Inca Kola y el público adolescente y joven 

    Puelles Romaní, Jesús Rodolfo (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2014-12-18)
    Los medios digitales han generaron dos efectos importantes en el ámbito de Ciencias de la Comunicación. El primero, es que ha transformado la pasividad de los consumidores para convertirlos en prosumidores. Es decir, que ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    PoliticasVer Políticas

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorPuelles Romaní, Jesús Rodolfo (1)Subject
    Bebidas gaseosas--Mercadeo en Internet (1)
    Internet y adolescentes--Perú--Lima (1)
    Mercadeo en Internet--Redes sociales (1)
    ... View MoreDate Issued2014 (1)Document TypeTesis de licenciatura (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV