• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Search
    •   DSpace Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    xmlui.mirage2.item-list.thumbnail

    Uso de la metodología inbound como estrategia de marketing de contenidos para incentivar la competitividad de una empresa peruana. Caso: Mamis Pastry Tools 

    Mejia Chueca, Maria Del Pilar; Ortiz Nuñez, Victor Augusto (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2018)
    Hoy en día, las empresas en el mundo compiten para captar a la mayor cantidad de clientes posibles. La evolución de las tecnologías de información y comunicación han hecho posible que las organizaciones puedan llegar ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    PoliticasVer Políticas

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorMejia Chueca, Maria Del Pilar (1)Ortiz Nuñez, Victor Augusto (1)SubjectEmpresas--Innovaciones tecnológicas--Perú--Estudio de casos (1)
    Empresas--Mercadeo--Estudio de casos (1)
    Empresas--Perú--Estudio de casos (1)Pequeñas empresas--Administración--Estudio de casos (1)Pequeñas empresas--Mercadeo--Estudio de casos (1)... View MoreDate Issued2018 (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV