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A model for predicting attitudes towards spanish product, brands and country image: An exploratory international study
(CENTRUM Publishing, 2015)
This article aims to respond to recent demands for more in-depth study on how consumers use brand-associated images to shape their attitudes to buying. A multi-attribute design is used to analyze how certain variables among ...
Percepción de la reflexión docente en un grupo de maestros de una escuela pública de Ayacucho
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editorial, 2011)
Perceptions of Teacher Reflection Among a Group of Public School Teachersin AyacuchoThe goal of this study was to explore beliefs about pedagogical reflection held by teachers in an Ayacucho, Peru public school, and the ...
Ideologías y actitudes lingüísticas en el Chile del siglo XIX: los reparos de Andrés Bello a las Correcciones lexigráficas de Valentín Gormaz
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editorial, 2015)
En el marco de los estudios en el subgénero de los reparos o comentarios de diccionarios de provincialismos, este trabajo analiza las actitudes e ideología lingüísticas, desde un enfoque cognitivo, manifestadas por Andrés ...