• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Search
    •   DSpace Home
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    xmlui.mirage2.item-list.thumbnail

    El Marketing de Experiencias y su presencia en la experiencia de compra del consumidor: Estudio de caso de Vivanda y Wong de Dos de Mayo. 

    Adriazola Ledesma, Daphne Valerie; Gonzales Reátegui, Mariano Antonio; Huayané Bellido, Elizabeth Alessandra (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2019-08-02)
    El marketing de experiencia es el resultado de la evolución del marketing tradicional que se enfoca en el intercambio de un bien o servicio a uno que busca un vínculo relacional entre el consumidor y la empresa o marca ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    PoliticasVer Políticas

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Adriazola Ledesma, Daphne Valerie (1)
    Gonzales Reátegui, Mariano Antonio (1)
    Huayané Bellido, Elizabeth Alessandra (1)
    SubjectMercadeo--Metodología (1)Satisfacción del cliente--Perú--Lima (1)Supermercados--Perú--Lima (1)... View MoreDate Issued2019 (1)Document TypeTesis de licenciatura (1)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV