Search
Now showing items 1-8 of 8
Creativity: Idiographic versus nomothetic approach
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editorial, 1995)
Pensamiento crítico, creatividad, autoeficacia y práctica pedagógica en formadores de docentes peruanos
(Pontificia Universidad Católica del Perú, 2022-01-03)
The relationship between dispositions towards critical thinking, creative-innovative performance, self-efficacy and teaching practice was assessed in Peruvian teacher trainers from the Amazonian region of San Martin. Direct ...
Herencia y ambiente: una aproximación interactiva hacia el talento
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editorial, 1996)
Importancia del desarrollo de la creatividad para los estudiantes de la carrera de Ingeniería Comercial desde el proceso de enseñanza-aprendizaje
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editorial, 2014)
The objective of this work is to place the importance of creativity development for students into university contexts, therefore a diagnosis of the issue is presented in the students who aspire to reach higher levels of ...
Entrepreneurs, Intuition, and Small-Business Performance
(Pontificia Universidad Católica del Perú. CENTRUM, 2009)
The recognition by Western nation governments of the increasingly important role of small and medium-sized enterprises (SMEs) in job creation in post-Fordist economies has led to an expansion of public sector funding for ...
Falla creativa en la publicidad: influencias en el proceso creativo
(Pontificia Universidad Católica del Perú, 2022-07-04)
This study investigates creativity and the creative process in Advertising Agencies in Brazil. The objective was to identify how the Copywriter and the Art Director operate strategies aimed at brainstorming in the ideation ...
Contribuciones para el desarrollo de programas para talentosos dentro del centro educativo
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo Editorial, 1995)
Experiencia de GRADE Sobre la Iniciativa de Acceso Abierto
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Dirección de Gestión de la Investigación, 2016-09)
Experiencia de GRADE